Dostunuzdan Uyarı !!!

1. Kolay gelsin arkadaslar ben Bi konuda uyarı yapmak istiyorum eminim ki soylediklerimi zaten biliyorsunuzdur ama ben yinede soliyim..


2. Combolistler virüstotal olmadan koyulmasın ve birinin paylastıgı kombolisti indirip parca parca konu acip paylasilmasın bu konuda yoneticilerin yapacagi birsey yok konu acanlar bunu yapmasın burada mesaj sayın yukselmis begenin artmis bence bu sekil yapıp artacagina hic artmasın.

3. Chatte bazen yardım istiolar yardım isteyen adama cvp vermek zorunda degilsin ama dalgada gecilmesi ayıp birsey adamın burada biseyler yapası varsada hevesi kaciyo

4. Bazı konularda adamın yazdıgıyla indirdiğin exe nin alakası olmuyor copy paste yaparken bari linke dikkat edin 😂

5. Son olarakta konularda patlamis linkler var en azından eski konuklarımızı silebilelim..

Bunlar benim sahsi gorusum yasadıklarımdan gorduklerimden yola cikarak yazdım dinlermisiniz bilmem iyi geceler.
 
Last edited by a moderator:
ilk söylediğin şeye tamamen katılıyorum & ikincide de haklısın bende combo list paylaşıyorum fakat virüs total koymuyorum aslında koymam gerek fakat genelde kulllandığım combo listler olduğu için koyma gereksiniminde bulunmuyordum bundan sonra dikkat ederim & 3. konuda kesinlikle haklısın troll falan bazen iyidir ama aşırı şekilde yapmak saçma & 4. dediğin şeye henüz rastlamadım & 5. dediğin şeyde ise haklısın bence önce konu sahibine bildirilmeli linki güncelleyebilir güncellenmezse konu kapatılmalı
 
ilk söylediğin şeye tamamen katılıyorum & ikincide de haklısın bende combo list paylaşıyorum fakat virüs total koymuyorum aslında koymam gerek fakat genelde kulllandığım combo listler olduğu için koyma gereksiniminde bulunmuyordum bundan sonra dikkat ederim & 3. konuda kesinlikle haklısın troll falan bazen iyidir ama aşırı şekilde yapmak saçma & 4. dediğin şeye henüz rastlamadım & 5. dediğin şeyde ise haklısın bence önce konu sahibine bildirilmeli linki güncelleyebilir güncellenmezse konu kapatılmalı
Sitedekilere guvenmemekten degil virüs total demem yanlıs anlama ama carting forumlarından alınan cogu listte logger var zaten ellerindeki datalarıda bu sekil topluyorlar dikkat etmek lazım sonra geliyorlar forumdaki konularda virüs var diyorlar bu lafları yememek İcin soluyorum.
 
Sitedekilere guvenmemekten degil virüs total demem yanlıs anlama ama carting forumlarından alınan cogu listte logger var zaten ellerindeki datalarıda bu sekil topluyorlar dikkat etmek lazım sonra geliyorlar forumdaki konularda virüs var diyorlar bu lafları yememek İcin soluyorum.
anlıyorum dostum haklısın
 
Top