Face hesabımı kurtarana netflix

Discussion in 'Social Engineering / Sosyal mühendislik' started by Muhammed Mustafa Kurt, Mar 13, 2019.

Tags:
  1. Muhammed Mustafa Kurt

    Muhammed Mustafa Kurt

    Mesajlar:
    18
    Likes Received:
    1
  2. Winson

    Winson

    Mesajlar:
    36
    Likes Received:
    27
    Detay Verirsen İyi Olacaktır. Durum Hakkında
     
    Muhammed Mustafa Kurt likes this.
  3. yunus10

    yunus10

    Mesajlar:
    109
    Likes Received:
    219
    bana detay verebilirsin ama giden internet parası+ Netflix.
    sonuçta kaç gb internet yakacak face hesabını kurtarmak için bilmiyorum.ya da özel mesaj yoluyla yazarsın kardeşim ben hesap ele geçirmede ispatlarım kendimi.en az 3 mü 5 mi ne gidecek belli değil.Tatmin edici ödül olması lazım
     
    ismailyekaw and osman123456 like this.
  4. Creyt

    Creyt

    Mesajlar:
    164
    Likes Received:
    64
    Kardesim ***** indirmiyon en baba 200 mb gider para peşinden koşuyorsun suan
     
    oserpio and Dark Saga like this.
  5. Winson

    Winson

    Mesajlar:
    36
    Likes Received:
    27
    WQE:weQEQer:ew
     
  6. Creyt

    Creyt

    Mesajlar:
    164
    Likes Received:
    64
    Oldu olcak dogalgaz ve elektirigide odeyelim oda masraf sonuc olarak
     
    Winson and Dark Saga like this.
  7. Vparon

    Vparon

    Mesajlar:
    135
    Likes Received:
    181
    3 GB 5 GB :D facebook çalma :D okurken çıldırdım fkclfrfj
     
  8. Winson

    Winson

    Mesajlar:
    36
    Likes Received:
    27
    @Mectruy abi özellikle mi seçiyorsun yahu gülelim diye çeeçee
     
  9. yunus10

    yunus10

    Mesajlar:
    109
    Likes Received:
    219
    kardeş.
    Netflixin ne cacık olduğu belli deği.belki adam sozunde durmayacak.
    2.Ben para istiyor.
    o zaman git hacker kiralasın 100-200 dolara işini hallettirir.Bu kadar beleşcilik olmaz harbiden.
    30 dolar isterim en az.
    Netflixi boşver
     
    ismailyekaw and osman123456 like this.
  10. Winson

    Winson

    Mesajlar:
    36
    Likes Received:
    27
    @Mectruy bu adamda dolandırır banla mec baba 30 dolar diyen bi zihinden bize hayır gelmez (bence)çeeçeehiyarlandin:
     
    oserpio likes this.
  11. osman123456

    osman123456 Guest

    niye hayır gelmsein.Hemen banla zaten..
    gir deep webe sosyal hesap facebook,twitter kaç dolara çalıyolar.Bin dolara site hack diyor beleşçiliğe bir alışmışsınız kı keyfinize diyecek yok.Adam haklı ben olsam 80-100 dolar isterdim az bile istemiş.
    Kimse bedavaya iş yapmaz kabul etmiyorsan etmiyorum dersin..
    Banla demezsin adam kurallara aykırı birşey yapmamış ki derdin ne senin..

    Valla beleşçi insanlara 1 sinir oluyorum 1 sinir sorma..
     
  12. Dark Saga

    Dark Saga

    Mesajlar:
    382
    Likes Received:
    573
    Ohohohohoohoh neler oluyor allam
     
    osman123456 likes this.
  13. osman123456

    osman123456 Guest

    @Kedi sen banlanmadı mıydın ?
    çok merak ettim de
     
  14. Creyt

    Creyt

    Mesajlar:
    164
    Likes Received:
    64
    Aman aman nereye geldik
     
  15. padi

    padi

    Mesajlar:
    154
    Likes Received:
    73
    Aman aman neler oluyor nereye geldik
     
  16. osman123456

    osman123456 Guest

    Girin internete bakın fiyatlara 100-200 dolar site hack da bin 2 bin dolar olabiliyor..
    çok da tın ayrıca kimsenin bu Netflix numarasını yiyeceğini sanmıyorum 1 gb internetim var 15 tl para veriyorum.
    Netflix zaten bedava.para vermeden de olacağını sanmıyorum beleşciliği bırakın artık.Hesabımı alana 30 sterlin bile desen .hadi o kadar da ucuz olmaz... 50 sterlin desen herkes birbiriyle yarışır vee hesap sende..
     
  17. Winson

    Winson

    Mesajlar:
    36
    Likes Received:
    27
    Çolukla Çocukla Uğraşşaydık Biz Burada Sen Şuan İnternete Giremiyordun.
     
  18. DEP7H

    DEP7H

    Mesajlar:
    5
    Likes Received:
    2
    Facebook hesabınızı kurtarabilecek olan her türlü Netflix hesabı alabilir.
     
    TalhaKraks and osman123456 like this.
  19. osman123456

    osman123456 Guest

    evet bencede belki adam Netflix değil paraya ihtiyacı var.
    ayrıca para ile blu tv de alırsın netflix de.
    ama netflixle ?
    Para olsaydı tatmin ederdi biraz olsun tatmin ederdi
     
  20. Winson

    Winson

    Mesajlar:
    36
    Likes Received:
    27
    Tamam kardeşim sen hemçkırsın sen bizden çok daha iyisin piyasayı bilirsin amk spyhackerz senin gibi avellerin değil sana uyan başka biryer varda şuanda siteleri 404 not found çee
     
Loading...

Bu sayfayı Paylaş