İnstagram banned minimum 50k max250k

https://help.instagram.com/contact/653100351788502 İsim soyisime ZUCK BERGER VEYA MURCK BERGER Sokak Adresi": "Willow Caddesi" "Ülke": "Fransa" "Şehir": "Lyon" "Posta...

İsim soyisime ZUCK BERGER VEYA MURCK BERGER

Sokak Adresi": "Willow Caddesi" "Ülke": "Fransa" "Şehir": "Lyon" "Posta kodu": "65231" },

Bonjour chère équipe Instagram @user cet utilisateur Mes amis et moi sommes divisés en groupes, des symboles d'intimidation et de haine apparaissent. Je demande que le compte de cette personne soit fermé immédiatement et que la plateforme Instagram supprime ces personnes. Ma seule demande de votre part est de m'aider et de fermer le compte de @user. Bonjour l'équipe Instagram

Uyg

3x zorbalık tanidiğim biri
2x nefret
1x şiddet 3x spam

[CHARGE=10][/CHARGE]

fsa

İsim soyisime ZUCK BERGER VEYA MURCK BERGER

Sokak Adresi": "Willow Caddesi" "Ülke": "Fransa" "Şehir": "Lyon" "Posta kodu": "65231" },

Bonjour chère équipe Instagram @user cet utilisateur Mes amis et moi sommes divisés en groupes, des symboles d'intimidation et de haine apparaissent. Je demande que le compte de cette personne soit fermé immédiatement et que la plateforme Instagram supprime ces personnes. Ma seule demande de votre part est de m'aider et de fermer le compte de @user. Bonjour l'équipe Instagram

Uyg

3x zorbalık tanidiğim biri
2x nefret
1x şiddet 3x spam

-=Stripped Content=-
a

İsim soyisime ZUCK SHEPHERD VEYA MURCK SHEPHERD

Merhaba sevgili Instagram ekibi @user bu kullanıcı Arkadaşlarım ve ben gruplara ayrıldık, zorbalık ve nefret sembolleri ortaya çıkıyor. Bu şahsın hesabının derhal kapatılmasını ve Instagram platformunun bu kişileri uzaklaştırmasını talep ediyorum. Sizden tek isteğim bana yardımcı olmanız ve @user hesabını kapatmanızdır. Merhaba Instagram ekibi

Uyg

3x zorbalık tanıdığım biri
2x nefret
1x şiddet ve 3x spam

-=Çıkartılmış İçerik=-
eYV

131,754Konular
3,271,031Mesajlar
316,096Kullanıcılar
leilaadrevSon Üye
Üst Alt