Keyword Warez Domaini Satılık

Discussion in 'Account Satışı / Giriş bilgileri' started by BlackDewil, Aralık 6, 2018.

  1. BlackDewil

    BlackDewil Guest

    selamlar. zamanında @Reffkok ibinesinden arakladığım warezscript.xyz domainini satıyorum. yavaş yavaş tüm sitelerimi elimden çıkarıp elimi ayağımı çekicem bu işten.

    30-40 tl teklif edecek ölücü gavatlar yazmasın.

    iyi forumlar ;)
     
    ZadobaTR likes this.
  2. TrenciJack

    TrenciJack

    Mesajlar:
    20
    Likes Received:
    19
    domainin ne özelliği var da bu kadar pahalı amk
     
  3. excalibur16

    excalibur16 [] Legend

    Mesajlar:
    231
    Likes Received:
    298
    Hıyarlı satışlar dilerim
     
    BlackDewil likes this.
  4. Konu Sahibi
    Konu Sahibi
    BlackDewil

    BlackDewil Guest

    domainin özelliği sektördeki en keyword domainlerden biri olması güzel kardeşim
     
  5. Konu Sahibi
    Konu Sahibi
    Reffkok

    Reffkok Guest

    bak cidden söverim oıwrekgthrokegt
     
  6. Konu Sahibi
    Konu Sahibi
    BlackDewil

    BlackDewil Guest

    Satam mi topram 100 tl çee
     
  7. Konu Sahibi
    Konu Sahibi
    Reffkok

    Reffkok Guest

    gel bensana methflix.com - crash7.com - instagramway.com u falan satayım köylüm evini arabanı elinden alırım ama :D
     
    excalibur16 likes this.
  8. excalibur16

    excalibur16 [] Legend

    Mesajlar:
    231
    Likes Received:
    298
    %50 alırım krşm
     
  9. Konu Sahibi
    Konu Sahibi
    Reffkok

    Reffkok Guest

    arabasını sana bırakırım aslanım eve ihtiyacım var benim
     
    excalibur16 likes this.
  10. Konu Sahibi
    Konu Sahibi
    BlackDewil

    BlackDewil Guest

    Alacağın bir şey var fotosunu atayim mi ibo çee çee
     
    TrenciJack and Phantaso like this.
Loading...

Bu sayfayı Paylaş