• BU BAĞLANTIYA TILAYARAK BAĞLANTISINI KULLANARAK RESMİ TELEGRAM GRUBUMUZA KATILMIŞ OLURSUNUZ. SADECE SPY ÜYELERİ !
  • Spyhackerz.org forumlarında ücretiyle hack yaptırmak veya hacklenmiş hesap satın almak için kimseye para vermeyiniz ! bu riskli bir ticaret türüdür, mağdur olursanız sorumluluk size ait olur ! eğer tüm uyarılarımıza rağmen riskli ticareti yapıp mağdur olursanız spyhackerzden çözüm aramayın.

SM İle Para Kazanın

D

delete.9999

Selamun Aleyküm Beyler Konunun Hackle Pek İlgisi Olmasada Sosyal Mühendislikle Nasıl Para Kazanabileceğinizi Anlatıcam

Revealed content
Kural 1 : Beyler Asla Telefon Numaranızı Vermeyin Onun Yerine Fake Whatsapp Açma Var Öyle Hesaplar Açıp O Numaraları Verin.

Kural 2 : Hemen Küçük Çocuk Gibi Para Para Diye Tutturmayin Anlıyorlar Fake Olduğunuzu.

kural 3 : Salladiginiz Dümenler Tasakli Olsun Sonunu Getiremeyeceginiz Şeyler Söylemeyin

Şunlar Örneklerimiz :D



Neler Yapmamız Gerek

Yapmamız Gereken Şey Karşıdaki Kişinin Sizin Bir Avrat Olduğunuza İnanmasıdır Karşıdaki Kişiyle Bir Kızmış Gibi Konuşun Aq Abazaları Zaten Hemen Atlıyorlar Birazda Sanal Sex Yapın Ondan Sonra Yapıştırın Ağlayan Köpek Yüzünü İnternet Paketim Bitiyor Senle Bir Daha Konuşamam Ama Para Atarsan Paket Yapabilirim O Parayla Yada Sizin Uyduracağınız Dümenlerle İşte Size Vereceğim Fake Kız Sesi Arşiviyle Dahada Sağlam Dümenler Ortaya Çıkarabilirsiniz.

Ama Benden Söylemesi O Kız Seslerini Çoğu Kişi Kullanıyor Bu Yüzden Ya Bi Kız Ayarlayın Yada Bilgisayarınıza Ses Değiştirme Programları İndirin Söylemek İstediğiniz Metni Yazıp Kaydedin Ses Dosyası Olarak

Ödeme Yöntemleri

İninal Kart İçin : Alıcı Adı Önemli Değil Sizin Adınız Yazsın Yazmasın O Para O Karta Geliyor Adınız Mehmet Faruksa Kartda M*** F** Diye Gözükür Bu Yüzden Melis Fişek Gibi Ad Soyad Seçin Yani Gerçek Adınız Soyadınızın Baş Harfiyle Ayıktınız Siz İşte
Buda Ek Video İninal İçin

Banka Kart İçin : Yukarda Yazdığım Gibi Alıcı Adı Önemli Değil Sizin Yapacağınız Çok Birşeyde Yok Zaten IBAN Atacaksınız O Kadar

BirKaç Tüyo : Waplog Öldü Artık Onu Siktir Edin Yeni Programlar Arayın Artık
Ve Hepiniz Erkeksiniz İllaki İfşalara Bakıyorsunuzdur O Resimleride Karşıdaki Kişiye Atarak İyice Manupüle Edebilirsiniz.
 

~dayı

Legend
Ben böyle bir üçkağıtçılık görmedim usta, dümenler sağlam valla. Piyasada var mı senden iyi sm'ci :D
 
Top