SpyHackerz Wallpaper Work By // Astroboy06

Discussion in 'Grafik & Tasarım' started by astroboy06, Ocak 16, 2017.

  1. astroboy06

    astroboy06

    Mesajlar:
    178
    Likes Received:
    42
    Umarım Beğenilir
    Yorumlarınız Değerlidir
    [​IMG]
     
    Dragon Caliph, El-Cewad and TheWayEnd like this.
  2. TheWayEnd

    TheWayEnd Guest

    grafik olayı başka birşey seviyoruz :) emeğine sağlık
     
  3. El-Cewad

    El-Cewad Guest

    Eline sağlık başarılı çalışma
     
  4. Konu Sahibi
    Konu Sahibi
    astroboy06

    astroboy06

    Mesajlar:
    178
    Likes Received:
    42
    Eyvallah Abilerim
    Grafik Başka Bir Sevda
    Grafiker Olunmaz Doğulur :)
     
  5. Mectruy

    Mectruy Yaşlı Kurt

    Mesajlar:
    3,515
    Likes Received:
    7,333
    tarzlarında dikkat ettiğim şey , imajlardaki çözünürlük kalitesini bilerekmi düşürüyorsun ? böyle eski gazeteler gibi :D
     
  6. Konu Sahibi
    Konu Sahibi
    astroboy06

    astroboy06

    Mesajlar:
    178
    Likes Received:
    42
    Evet Abi Öyle Daha Hoş geliyor :)
     
  7. Afaroz58

    Afaroz58 Grafiker

    Mesajlar:
    157
    Likes Received:
    174
    Arka plan rengi ile uyum sıkıntısı var biraz ama güzel olmuş.
    Işımalara da dikkat etmen lazım veya konturlere :)
     
  8. Konu Sahibi
    Konu Sahibi
    astroboy06

    astroboy06

    Mesajlar:
    178
    Likes Received:
    42
    Sağol Sayın Grafikerim :)
     
  9. hax0r.tr

    hax0r.tr <?php dAyı ?>

    Mesajlar:
    628
    Likes Received:
    492
    Eline sağlık kardeşim, fakat o spyhackerz.com fontunu değiştirirsen daha bir hoş duracağından eminim :) Başarıların daim olsun.
     
  10. Adbes

    Adbes Guest

    Eline kardeşim süper olmuş bana yap valla anlamam :D
     
  11. KuRaLsZ

    KuRaLsZ Guest

    Güzel olmuş başarılı bir çalışma
     
    Last edited by a moderator: Ocak 17, 2017
  12. Hacker047

    Hacker047 Guest

    Güzel olmuş, arkadaşlar kullanmak isteyebilir o yüzden adını daha küçük eklersen güzel olur :)
     
Loading...

Bu sayfayı Paylaş