Tongue Fu | Dördüncü Kısım | Bölüm 4

Discussion in 'Kişisel Gelişim' started by emrelqqq, Jun 8, 2019.

  1. emrelqqq

    emrelqqq sosyal mühendis

    Mesajlar:
    380
    Likes Received:
    281
    Güven Duyun ve Öyle Davranın
    Rehabilite olmuş birçok suçlu kullandıkları yöntemin, gözünü korkutmanın kolay kolay olduğu çelimsiz görünen ve kolay lokma izlenimi veren insanları avlamak olduğunu anlatmıştır.
    Konuşmanız her türlü hakaretten geri durmaya zorlayacak ama gösterişe kaçmayan bir özgüvenle yürümelidir.

    Çökmek mi, Dikilmek mi?
    Omuzlarınızı yukarı kaldırıp geri çekin. Bacaklarınızı biraz açarak ayaklarınızı bütün tabanıyla yere basın.

    Beş Saniyede Özgüven
    Omuzlarınızı dikleştirip çenenizi kaldırarak ve ağırlığınızı ayaklarınız üzerinde dengeleyerek atletik bir görünüm almanız, sizi bezginlik ve endişeden kurtaracaktır.
    Bir şeyi deneyip başaramadığınızda bezgin bir şekilde duruyorsanız bedeninizin şeklini değiştirin.

    Her Şey Kafanızın İçindedir
    1- Özgüven aralıksız, sık ve başarılı pratiğe dayalıdır. Ben bunu yapabilirim demelisiniz.
    2- Sinirlilik, kuşku ve endişeleriniz üzerinde yoğunlaşmanızın bir sonucudur.
    3- İnsanlar yabancısı oldukları durumlarda rahatsızlık hissederler.
    4- Zihinsel idman gerçek pratikten çok daha hızlı ve iyi olmanızı sağlayan mükemmel bir pratiktir.

    Endişelenmek mi, Prova Yapmak mı?
    Doğru tutumları tekrar tekrar gözünüzün önüne getirin ve özgüven biriktirin böylece korkunuzu yenin.
    1- Gerçek yaşam durumunu mümkün olduğu kadar hayal edin.
    Çok ayrıntı düşünün ve duygularınızı için içine katın. Eğer sahneden sahneye atlarsanız zihinsel idmanın yararı daha az olur. Olayı başından sonuna kadar sırasıyla takip ederseniz bir akış hissi oluşturabilirsiniz.
    2- Olmasını istemediğiniz şeyleri hayal edin ve nasıl tepki göstereceğinizi planlayın.
    Eğer sadece olabilecek bütün korkunç şeyler üzerinde yoğunlaşırsak gerçekten öyle olur. Ama bir adım daha atıp, en kabuslu senaryonuzda bile özgüvenle ne yapabileceğinizi planlamaya çalışın. Nelerin kötü gidebileceğini tahmin etmeye ve her durumda soğukkanlılığınızı yitirmemek için neler yapabileceğinizi bulmaya çalışın.
    3- Nasıl davranmak ve konuşmak istiyorsanız, bunun tekrar tekrar provasını yapın.
    Arzu ettiğiniz davranışı olumlu terimlerle ifade etmeye özen gösterin.

    Endişelenmek aslında olmasını istemediğiniz bir şey için dua etmenin bir yoludur.

    Aklınızdaki Güvenle Söyleyin
    Güç işleri yaptırabilme yeteneğidir.
    Etkili olmak istiyorsanız, kendinizi güvenle ifade etme sanatı ve becerisinde ustalaşmanız önemlidir.
    Düşüncelerinizi kendiniz üzerinde yoğunlaştırırsanız endişelenirsiniz. Eğer dikkatinizi dinleyicilere yöneltirseniz endişeden kurtulursunuz.

    Paniği Dengeye Dönüştürün
    Gözünde canlandırmak başarıyı garanti eder mi? Hayır, sadece daha iyi bir performansı garanti eder.
    Gerçek yaşamda olaylar sizin hayal ettiğiniz senaryolara göre gerçekleşmeyebilir, ama önceden gözünüzde canlandırmışsanız, tersi duruma oranla mutlaka daha başarılı ve düzgün gidecektir.
    Canlandırma Yöntemiyle korkularınızın üzerine gidecek potansiyel travmatik olayları zafere dönüştürebilirsiniz.
     
Loading...